ΕΛΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΞΙΑ
Στο πλαίσιο των Καν.(ΕΚ) 2826/2000 497/2003, για “ενέργειες ενημέρωσης και προώθησης των επιτραπέζιων ελιών στην Ελλάδα (εσωτερική αγορά)”, η ΠΕΜΕΤΕ υλοποίησε προωθητική καμπάνια για το χρονικό διάστημα (2003/2004), εκμεταλλευόμενη την διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στην Αθήνα.
Στόχοι του προγράμματος ήταν
- Αύξηση της εγχώριας κατανάλωσης ελιάς
- Ενημέρωση των καταναλωτών και στροφή προς την αγορά παστεριωμένης και τυποποιημένης ελιάς
- Αξιοποίηση της ευκαιρίας που προσέφερε η διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων στη χώρα μας, ώστε να προσεγγιστούν και να ενημερωθούν παράλληλα με τους έλληνες καταναλωτές και ξένοι επισκέπτες από κράτη-μέλη «νέοι καταναλωτές»